Saturday, September 7, 2013

我的箍牙日記 - 印模和療程分析

上回講到做咗consultation後決定喺呢位醫生度箍牙,跟住就係番去照x-ray同印模。因為約咗早上的關係,去到clinic無咩人。照x-ray過程好快,影咗一張180度的,另側面兩張。印模過程就比較長,印咗上下排牙齒同bite共三個模。印模過程有少少唔舒服,當D膠塞入口時唔可以吞口水,D膠有少少頂到喉嚨會有好想吐番出嚟嘅感覺,成個過程大約15分鐘,都係由護士負責。是次費用3000元。

大約一星期後再上clinic見醫生,醫生拎咗牙模同x-ray片再同我解釋佢建議的療程。同consultation時講的都一樣,會幫我D牙箍番U型,由於我的嘴型冇改變的需要,唔需要拔牙,但就有機會磨牙。佢有兩個療程選擇給我考慮,一是傳統牙箍,二是Invisalign,兩個療程的價錢、時間、同payment schedule都唔一樣,完成後所用的retainer都有分別。醫生print咗兩個療程的詳細資料俾我番屋企再考慮。其實我個心一早已經決定要箍Invisalign,因為三十歲人先嚟箍牙,真係唔可以接受一排鋼牙咁番工見人lol。不過番屋企再仔細閱讀一下D細節都係好嘅。



No comments:

Post a Comment