Monday, August 12, 2013

我的箍牙日記 - 尋找合適的牙醫 (2) My Experience with Braces - Finding the Right Orthodontist (2)

上次講到consult咗兩位普通科牙醫,都係覺得箍牙搵個專科矯齒醫生比較放心。上網搵咗好幾個地址比較合適的,再打電話去問大概價錢,全部都係約$5-10萬之間。有D第一次見已經要照x-ray同倒模,有D就可以見面consult咗先,consultation fee大約$300-$1000不等。有D唔做invisalign,有D要排一個月先見到醫生,有D唔係經常喺同一診所....問咗好幾間,又上網check咗make sure冇bad comment,最後決定去其中一位喺中環嘅專科矯齒醫生做consultation。

當日去到,醫生先望一望我D牙,問我點解要箍同對現在的嘴型覺得有冇問題。佢咁問其實我都有D突然,因為我一直冇覺得嘴型會係一個考慮。我就話無呀宜家個嘴型ok,無覺得要改。佢話我個case一定唔雖要脫牙,有機會要磨牙不過就唔係一定,咁講只係想我有心理準備。呢樣野有少少同之前兩個牙醫講嘅有D分別,因為佢地一嚟就話要磨牙先至有足夠位俾D牙move,而呢位醫生就係話唔一定要磨牙,俾我嘅感覺佢盡量都係希望唔影響原本的牙齒。同埋佢都會留意到一D其他牙醫比較少講嘅,好似我話我D牙瞓覺時會咬得好實(精神緊張),佢會留意做retainer時某D地方可以做厚D。是次費用$1000。

至於價錢方面,我有心理準備會貴架啦,不過個價錢比我預計再貴少少,仲要一開始就要俾好大畢錢。思前想後都有兩三個星期,都係決定喺呢位專科醫生度箍,因為真係唔想再左搵右搵,而且consultation都要錢ga ma,箍牙又冇劃一收費,其他醫生收幾多錢真係好難預計,與其再搵第二個醫生,快D開始仲實際啦。

下一次會講照x-ray、印模同之後見醫生嘅意見。=)

2 comments: